Translation!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

petak, 30. kolovoza 2013.

DIY -Recikliranje...

...iliti ne bacaj ništa, kod mene postaje zabrinjavajuće!Bojim se kako već skupljam pravo smeće...Uskoro će me zatrpati!
  Najavila sam DIY recikliranja tetrapaka,praznih,od mlijeka ,šlaga,sokova,što veći to bolji...Pa krenimo u reciklažu:)




Odrežete gornju plohu,iznutra dobro operete i osušite...Izvana obojate tapkajući spužvicom bijelu akrilnu boju.


Bušačem za papir izbušite rupe kroz koje će te  provući ručkice...Krenete na decoupage ili crtanje po kutiji...








Zgodne kutijice -vrećice za manje poklone a i manje smeća u kanti!

Toliko za ovaj put...Sutra je sajam knjiga u Osijeku i sajam antikviteta pa se nadam fotografiranju...Ako već ne kupovini ( knjige da, ali zanimljivi predmeti baš ne ulaze u kućni financijski proračun!)

For You by Sonaj

21 komentar:

  1. Ovo ti je super, koliko sam samo pobacala. Nikad se ne bih sjetila. Hvala za ideju, želim ti lep vikend i dobar provod na sajmu:) Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš su zgodne vrećice. Zavidim ti na sajmu antikviteta...

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlicna idej. Bas mi se dopadaju.
    Lp, Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vrećice su fantastične, volim jih u svim bojama-tvoje su the best
    bravo, a i ja imam svega i svašta kod kuće
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlična ideja, baš mi lijepo izgledaju ovak izreciklirane!:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super su, ideja je extra! Lepo se provedi na sajmu: :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Bas dobra i korisna ideja. A tvoja izvedba je naravno uvek profi!

    OdgovoriIzbriši
  8. stvarno dobra ideja! kad se sjetim koliko sam ovoga pobacala :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Fantastične vrečice! Odlična ideja. Hvala :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ideja je divna.Ali kako uspevas da uradis tako savrseno?Svaka cast.:))

    OdgovoriIzbriši
  11. Predobro! A koliko samo novaca bacam na kupovne vrecice koje mi se ni ne svidjaju! Svakako cu ovo probati! :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Ja počeh da čitam i kada si rekla da postoji opasnost da budeš uskoro zatrpana,pomislih kako ću da ti bez da trepnem napišem sledeće: POČNI DA BACAŠ!SPASI SE JER ZNAM KAKO JE BITI OKRUŽEN STAROM AMBALAŽOM!!!
    Ali kiad vidim ovo što si uradila..Jednostavno,nemam srca.Nemam.Radi kako hoćeš,neću da se mešam.Znam samo da je ovo pelepo!

    OdgovoriIzbriši
  13. Ja sam uvek za reciklažu! Ovo ti je divno, zaista. Poslužiću se ovom idejom na nekoj od radionica, nadam se da nemaš ništa protiv.

    I ne pominji mi antikvitete, jer ću poludeti od njih!!! Moja ćerka skuplja sve što je staro i više nemam mesta ni za jednu jedinu stvar, a ona tek planira da skuplja.

    OdgovoriIzbriši
  14. Savršeno (moja omiljena reč, ali zaista jeste).
    Samo se nadam i verujem da će neko ko dobije poklon u ovakvoj vrećici znati da ceni toliki trud :)
    Bravo za tebe i tvoj trud i umeće.

    OdgovoriIzbriši
  15. Me encanta la idea, genial te han quedado preciosas y las anteriores entradas me encantan

    OdgovoriIzbriši
  16. Odlican i divan tutorijal! Odusevljena sam jednostavnoscu a potpunom lepotom :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Ovo je stvarno odlicna ideja i projekat,a svako je moze uz malo truda napraviti :)

    OdgovoriIzbriši

Željno iščekujem vaše komentare i radujem se!!!